fredag den 10. august 2012

Klargøring til fødselsdag

Holder fri i dag, da jeg fylder 25 i morgen og skal have en masse dejlige gæster på besøg. Så jeg render rundt og hygger mig herhjemme og gør rent, bager og gør alt klar til at kunne pynte haven - og hvor er jeg heldig med vejret (7-9-13 at det holder hele dagen i morgen)

Jeg vil servere boller, kage og vandmelon til kaffen. Og til aftensmad bliver der grillet pølser og mørbrad, jeg bager flutes og hvidløgssnegle og alle gæsterne har fået at vide at de skal have en slags salat med - så tror det hele bliver godt, jeg glæder mig i hvert fald :-)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med i morgen - lyder til du skal fejre det på en rigtig dejlig måde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Trine. Tror også at den bliver god – og tror da også at jeg lige får taget et billede eller to :-)

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen!

    Jeg håber du får en skøn dag sammen med dine gæster.

    SvarSlet